Sofa til lejligheden

sofa

Hold nu op hvor er det ikke nemt at finde de helt rigtige møbler til en ny lejlighed! Der er SÅ meget at vælge imellem og det er rigtig svært at finde lige netop den stil jeg vil have. Lige nu har jeg krise med valg af sofaer. “hvor mange penge skal jeg bruge det det?” “hvilken farve?” “læder eller stof?” “udseende vs komfort?” “to sofaer eller en sofa + lænestol?” “hvor vigtigt er det, at det i stilen matcher spisebords arrangementet?” “hvilke farver skal være i temaet” Jeg har her samlet nogle af de fineste jeg har fundet på nettet. Stilen i Ikea var ikke lige mig, så næste skridt bliver at skulle i Idemøbler og Ilv,a hvor jeg via deres hjemmesider har fundet disse. Nogle af dem i kan lide? 🙂

Skriv et svar

