turkis er mit must!

Skærmbillede 2014-06-17 kl. 20.27.08

Skærmbillede 2014-06-17 kl. 20.26.21

møbler, møbler, møbler… Har været i samtlige møbel varehuse og sikke enormt mange spørgsmål man skal tage stilling til ved indretning af lejlighed! Men efter et besøg i 6 varehuse er jeg nu kommet frem til at mine sofaer skal være turkise i 60’er stil. Stuen skal indrettes med farverne sort, hvid,rustiks lyst egetræ og turkis. Det bliver turkise sofaer, massivt lyst egestræs sofabord og spise bord,  lyse høje spisestol og hvide reoler og ellers en masse sorte items til at sætte prikken over i’et. Mit store dilemma er lige nu: hvilken af de 2 sofaer skal jeg vælge? Er personligt selv størst fan af udseendet på den første, men til gengæld sad man bedst i nummer 2? hmmm..  Derudover skulle man så vælge en 3 pers. + 2. pers. eller 2 x 2 pers, så det hele ikke blev så presset i stuen? Ja spørgsmål er der nok af, men hold nu op hvor er det også spændende og jeg glæder mig sådan til det færdige resultat af min nye lejlighed!

– God dag til jer alle! 🙂

Skriv et svar

