Sofakompagniet

Hej folkens, som i ved er jeg ved at flytte hjemmefra og jeg søger desperat efter en retro sofa i turkis. Derfor har jeg også tilbragt en del timer foran skærmen og er faldet over en helt fantastisk møbel netbutik der alene står for måde design og produktion. MÅ.bare.fortælle.jer.om.dem!  Sofakompagniet.dk  er en dansk forhandler med lækre retromøbler (af kære navne som f.eks , Herbert, anne og vera) , der fås i alverdens farver til helt EKSTREMT gode priser. Dette skyldes at sofakompagniet sparer alle fordyrende mellemled væk – det er da smart! Sofakompagniet er som sagt en nethandel, men har dog også et showroom i Korsør, hvor man har mulighed for at sidde i de forskellige møbler inden man beslutter sig for en model. Derudover har du også mulighed for at designe din egen sofa, hvor du vælger model, stoffarve til både sofa og knapper, samt hvilket materiale benene skal være i. Jeg har selv forelsket mig i modellen Nils som skal være i en fin turkis farve (turkis – selvfølgelig) med råhvide knapper og egetræsben.

Skærmbillede 2014-06-23 kl. 17.12.24

Skærmbillede 2014-06-23 kl. 17.10.27

Bliver det ikke bare fiiint? 😀 Dette er dog ikke den rigtige farve, da jeg selv skal designe dem, men modellen er den. Hvis man er i tvivl om stoffarverne har man også mulighed for at bestille gratis stofprøver på deres hjemmeside. Kan helt klart anbefale et kig forbi hvis man er til retro! Rigtig god aften til jer alle 🙂

 

Skriv et svar

