Long time ago!

Puha, sikke tiden dog er fløjet af sted! Jeg beklager stilheden her på bloggen, men der er simpelthen sket så mange ting!
Ikke nok med at jeg er flyttet, så er jeg jo også startet på min drømme uddannelse. Min sommer har pretty much bestået af at renovere lejlighed, arbejde de sidste uger  som 1. assistent i Gina Tricot og under 12 timer inden min dejlige ferie til Spanien med min skønne skønne kæreste fik jeg besked om at jeg var optaget på farmaci på Københavns universitet. Har aldrig i mit liv været så glad! En uge inden studiestart flyttede jeg ind i min 2 værelses lejlighed på 55m2 i København og nu bruger jeg al min tid på at studere. Har fået en masse nye venner og jeg er simpelthen så glad for at studere til farmaceut. Derudover har jeg også fået brugt en masse tid (og penge) henover sommeren på at få indrette min lejlighed rigtig fint. Nu er der under 1 år til at min skat flytter ind til mig <3. Her får i lidt billeder af hvordan min sommer har været. Flere billeder af lejligheden vil komme op på bloggen senere 🙂

Skærmbillede 2014-10-24 kl. 19.49.09

Badeferie I spanien med min bedre halvdel ❤

Skærmbillede 2014-10-24 kl. 19.48.53

Hvor sejt er det lige at have haft en abe på ryggen??! Haha!

Skærmbillede 2014-10-24 kl. 19.49.22

“flyttesjov!” Endelig har jeg fået mig et KÆMPE klædeskab med plads til at mit tøj, sko og tasker!

Skærmbillede 2014-10-24 kl. 19.48.30

Min sofa område. mangler stadig et tæppe

Skærmbillede 2014-10-24 kl. 19.48.40

min fine lampe der står godt til min kähler vase

Skærmbillede 2014-10-24 kl. 19.48.15

Er flyttet tættere på min dejlige familie. Rart at jeg nu kan cykle hjem til dem. Her mig og min fjollede kusine

Skriv et svar

